اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - 24 November 2018
مدیرعامل شرکت اروندان اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت اروندان اعلام کرد: در حال حاضر از 6 میدان نفتی شرکت اروندان 410 بشکه تولید صورت می گیرد که تلاش داریم این میزان را به بیش از یک میلیون بشکه افزایش دهیم.
هدف ما تولید بیش از یک میلیون بشکه نفت در سال است 
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس،  جهانگیر پور هنگ مدیرعامل شرکت اروندان در حاشیه دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان گفت: فعالیت های شرکت ملی حفاری ایران مبتنی بر تولید نفت و چینش دکل های نفتی ادامه خواهد داشت.

پورهنگ در ادامه میدان های تحت پوشش شرکت اروندان در منطقه را 6 میدان دانست و گفت: این میادین با کشور عراق مشترک است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

مدیرعامل شرکت اروندان در ادامه گفت:  در حال حاضر از این چاها 410 بشکه نفت تولید صورت می گیرد که تلاش داریم این میزان را به بیش از یک میلیون بشکه توسعه دهیم که شرکت ما نقش ویژه ای دارد.

وی گفت: شرکت ما هم در حال حاضر علاوه بر استقرار و تولید در حال انتقال نفت است که کاری اساسی است که نیروهای بهره برداری  تولیدات را تداوم بخشیدند.

پورهنگ ادامه داد: در دو میدان نفتی دارخوین و جفیر 105 و 116 در حال تولید است.
 
وی در ادامه با اشاره به حساسیت  محیط زیستی در این مناطق ،گفت: سیاست شرکت ملی نفت و شرکت اروندان  همواره این بوده که با تلاش مضاعف و بیشترین تدابیر ،کمترین حوادث و آلودگی های محیط زیست به وجود آید. 

مدیرعامل شرکت اروندان در ادامه گفت: کشور ما ظرفیت های لازم را برای توسعه دارد و با تلاش سازندگان داخلی به سمتی حرکت خواهیم کرد که تمام نیاز شرکت را در داخل کشور تامین کنیم .

به گزارش عصرپرس، در دهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان بیش از 220  شرکت داخلی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش،پتروشیمی و حفاری فعالیت می کنند، مشارکت دارند.

این نمایشگاه از  یکم تا چهارم آذرماه 1397 از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدید متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان خواهد بود. 


خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: